2015/12/23

~Magia Świąt ~

 
Ostatnie miesiące były dość zabiegane, jeżeli można tak to nazwać. Szkoła, klasa maturalna oczekują dużo od siebie, ciągłe kartkówki, czy sprawdziany wymagają poświęcenia czasu. Na dodatek prawo jazdy, które spędzało mi sen z powiek.. na szczęście mam to już za sobą.



Ciągłe życie w stresie zdecydowanie mi nie sprzyja.
Miałam to sobie wynagrodzić krótkim wypadem do Krakowa, na dwa/trzy dni, miasta, które uwielbiam! Jednak pech chciał inaczej i wyjazd się nie odbędzie, a przynajmniej nie w najbliższym czasie. Wszystko przez to, że kilka dni temu zachorowałam na ospę wietrzną, taa nie miałam okazji przechodzić tej choroby w dzieciństwie.  Także święta z gorączką i wysypką, to coś o czym każdy marzy.
 
Ale nie załamujmy się, już za kilka dni nowy, 2016 rok!
Plany wyjazdowe są, więc tylko czekać na ich realizację.
Tymczasem życzę wszystkim zdrowych, wesołych i pogodnych, w gronie rodzinnym Świąt Bożego Narodzenia. :)

No comments:

Post a Comment